SLOTHULP BV- uw partner in technisch onderhoud en service

Slothulp.
Uw vaste sleutel tot techniek en service.

Van advies en installatie tot onderhoud en service.
Wij houden het eenvoudig en persoonlijk.

MEEST GESTELDE VRAGEN

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen over onze dienstverlening. Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk te informeren over wat u kunt verwachten bij het inschakelen van Slothulp. Heeft u een andere vraag of wilt u persoonlijk advies?
Neem dan gerust contact met ons op — wij staan voor u klaar.

Wat kost het om een deur te openen?

De kosten voor het openen van een deur hangen af van het tijdstip en de situatie. Binnen reguliere werktijden (maandag t/m vrijdag van 06:00 tot 17:00) hanteren wij een starttarief vanaf € 95,- excl. btw. Buiten deze uren, in het weekend of op feestdagen geldt een aangepast tarief van €135,-
De meeste deuren kunnen zonder schade worden geopend binnen het starttarief.

Hoe snel kunnen jullie ter plaatse zijn?

In veel gevallen kunnen wij binnen 30 minuten op locatie zijn, afhankelijk van uw regio en beschikbaarheid. Bij spoedgevallen geven wij altijd prioriteit aan snelle hulp.

Bieden jullie garantie op het werk en de materialen?

Ja, op alle uitgevoerde werkzaamheden en geleverde materialen ontvangt u 2 jaar garantie, met uitzondering van sleutels.

Wat als ik mijn sleutels ben kwijtgeraakt?

Indien u uw sleutels bent verloren, adviseren wij om het slot preventief te laten vervangen. Wij kunnen dit direct voor u verzorgen, zodat uw woning weer goed beveiligd is.

Rekenen jullie ook voorrijkosten?

Nee, wij rekenen geen aparte voorrijkosten. Alle kosten zijn opgenomen in het starttarief, mits binnen ons werkgebied.

Veroorzaken jullie schade bij het openen van een deur?

Wij streven er altijd naar om een deur zonder schade te openen. In 95% van de gevallen lukt dit met specialistisch gereedschap.
Mocht schade onvermijdelijk zijn dan wordt dit vooraf met u besproken.

Kan ik mijn slot direct laten vervangen?

Ja, wij hebben de meeste cilinders en sloten standaard op voorraad in onze servicewagens. Indien gewenst vervangen wij het slot direct na opening of bij een defect.

Werken jullie ook in de avond of in het weekend?

Zeker. Slothulp is 24/7 bereikbaar, dus ook in de avonduren, in het weekend en op feestdagen. Houd hierbij wel rekening met aangepaste tarieven buiten reguliere werktijden.

Wat heb ik nodig om aan te tonen dat ik op het adres woon?

Wij vragen altijd om een legitimatiebewijs of ander bewijs van bewoning (bijv. post of huurcontract). Indien dit niet beschikbaar is, overleggen wij met de politie of zoeken we naar een passende oplossing.

Wat als de deur open is maar het slot defect is?

Ook dan kunnen wij u helpen. We vervangen of repareren het slot afhankelijk van de situatie, met vooraf duidelijk overleg over de kosten.